Lábból fogyni

Hogyan lehet otthon fogyni a lábról. Lábból fogyni

Tartalom

    Ahhoz, hogy a vádli formás legyen, a lábszárban lévő több izom edzésére is szükség van.

    hogyan lehet otthon fogyni a lábról

    A legfontosabb a vádlinak formát adó nagyobb izom, a gastrocnemius, illetve az alatta, az alsó láb csaknem teljes hosszán végigfutó másik, a soleus izom edzése, amihez a következő gyakorlatok jól megfelelnek. Ahhoz, hogy látványos eredményeket érj el, erősítésre van szükséged, amit végezhetsz hosszabb edzések részeként, vagy szánhatsz rendszeresen egy-egy edzésalkalmat kimondottan a vádlid erősítésére.

    hogyan lehet otthon fogyni a lábról

    Fogyás vádliból Ha kifejezetten karcsúbb vádlit szeretnél, akkor nagyon fontos, hogy az étrendedre is odafigyelj, hiszen helyi zsírleadást csak edzéssel nem lehet előidézni. Noha a fogyás javát étrendi változtatásokkal érheted el, mégis, ha megerősíted a vádlid izmait, akkor felettük a bőr és a zsírréteg is feszesebb, jobb tartású lesz, amitől sokkal vékonyabb, formásabb lesz a lábad. A következő gyakorlatok sorozatai közt tarts másodperc szünetet, és végezd el őket legalább heti három napon úgy, hogy két pihenőnap a lehető legkevesebbszer kövesse egymást.

    hogyan lehet otthon fogyni a lábról

    Körülbelül egy hónap alatt érdemes megduplázni a sorozatok számát, majd később - akár edzőteremben - súlyokkal való edzéssel növelheted tovább a vádlid izomtömegét hatékonyan.