Fogyás 7 titka – Életmódváltás vagy fogyókúra?

Fogyhat csak zsír

Írta: Váczy Anikó 7 tuti tipp, hogy több zsírt iktass az étrendedbe a sikeres fogyásért A zsírfóbiát a fogyókúrázóknak egyáltalán nem kell bemutatni. A light és a zsírszegény hívószavak a leggyengébb minőségű termékeket is eladhatóvá teszik.

Nem megy a fogyás? Számoljunk!

Természetesen mindez nem alaptalan, hiszen a zsír egy adagjában több kalória rejlik, mint a fehérjében és a szénhidrátban. Ráadásul a zsírok leginkább az egészségtelen ételekben találhatóak meg, gondoljunk csak a gyorséttermek kínálatára. A friss kutatások azonban a zsírt egy új oldaláról mutatják meg, amely nem hogy hátráltatja, de hatékonyan segíti fogyókúránk sikerét.

fogyhat csak zsír

Az egészséges zsírok számtalan jótékony hatással rendelkeznek, többek között gondoskodnak a szív és az agy megfelelő működéséről, illetve sokáig teltségérzetet nyújtanak. A zsír emésztése hosszabb időt vesz igénybe, ezért, ha zsírt is tartalmazó ételt fogyasztunk, nem leszünk utána néhány órával ismét éhesek, ez pedig igen hasznos, ha fogyni szeretnénk. Most megtudhatod, hogyan és milyen egészséges zsírokat érdemes beiktatni az étrendünkbe fogyókúra idején is.

Ropogtass magvakat! A mandula, a dió és a pisztácia a legjobb nassolnivalók közé tartoznak fogyókúra alatt. Bárhol, bármikor elérhetőek, ízletesek, mértékkel fogyasztva pedig szinte mindegyik fogyókúrába beilleszthetőek.

fogyhat csak zsír

Egyél belőlük egy kis tenyérnyit, vagy egy negyed pohárnyit. Ha így teszel, a kalóriák miatt sem kell aggódnod, 30 darab pisztácia például csupán kalóriát rejt.

A magvak ráadásul tömve vannak olyan értékes ásványi anyagokkal és vitaminokkal, mint a magnézium, a foszfor, az E- és a B-vitamin komplex. Locsold meg a salátát extra szűz olívaolajjal! Az oleocanthal összetevő legmagasabb mennyiségben a friss, extra szűz olívaolajban található meg.

Ez az erőteljes antioxidáns vegyület kiváló gyulladáscsökkentő, a szervezetben fellépő gyulladás és az elhízás között pedig szoros összefüggést mutattak ki a különböző kutatások. Felejtsd el a hizlaló, fogyhat csak zsír önteteket, és önts inkább olívaolajat a salikra.

Fogyás 7 titka – Életmódváltás vagy fogyókúra?

Ezen ne spórolj kalóriát. Ne feledd, az egészséges zsírok segítik a zöldségekben megtalálható tápanyagok felszívódását.

fogyhat csak zsír

Tegyél a salátádra mindig egy tojást! Hogy mi az a zsír, ami még remekül passzol a salátákhoz?

fogyhat csak zsír

Hát a tojás! A benne található zsír ugyanis segíti a fitotápanyagok felszívódását, amelyek a zöldleves zöldségekben található jótékony hatású vegyületek. Próbáld ki az új trendet: a chia magos zabkását!

  1. Írta: Csehi Dorina A fogyás, a szívbetegségek kockázatának csökkentése és a jobb közérzet titka, hogy felpakold a tányérodat zsírral.
  2. Női egészséges fogyás
  3. Ezért kell zsírt enni, hogy fogyni tudj! | Well&fit

Te is zabkása rajongó vagy? Akkor az új trend téged is biztosan lenyűgöz majd.

Megállt a fogyás? Ezt tegye, hogy újra beinduljon!

A chia maggal dúsított zabkása nemcsak extrán egészséges, de a vízvisszatartó magok hatékonyan leszámolnak a sokak életét megnehezítő puffadással. Amikor a chia mag folyadékkal kerül felhasználásra, gélszerű állagot képez, amely által nagyszerűen telít. Lefekvés előtt fogyassz mogyoróvajat!

Kerülöd a lefekvés előtti nassolást? Na, azt aztán nem, gondolhatnánk. Pedig egy kanálnyi késő esti nasi még támogatja is a fogyókúrád sikerét.

Égess zsírt zsírral!

A bio mogyoróvaj remek egészséges zsír, antioxidáns és ásványi anyag forrás. A mennyiségre azonban kiemelten figyelj, két kanálnyinál többet semmiképp se egyél natúr, cukormentes változatából sem. Tegyél egy kis avokádót a smoothie-dba! Tudjuk, hogy az avokádó igazi kalóriabomba, de a fogyásod érdekében egy negyedet nyugodtan elfogyaszthatsz. Ha a fogyhat csak zsír verziót, az avokádós toastot túl egészségtelennek találod a szigorú diétád miatt, add a zöld finomságot a smoothie-dhoz.

Ezért kell zsírt enni, hogy fogyni tudj!

Remekül telít, ráadásul krémes textúrát kölcsönöz a smoothie-nak. Néha cseréld le a csirkemellet halra! Az Omegaban gazdag halak nemcsak az agynak nyújtanak remek táplálékot, de sovány fehérje tartalmúk miatt remek alternatívái a csirkemellnek. Számtalan finomság közül válogathatsz, találd meg a kedvenceid a lazac, a tőkehal, a hekk, a makréla, a szardella, a tonhal és a laposhal fogyni lövésekkel. Kapcsolódó cikkek.